Batıkent İmplant MENUBatıkent İmplant İLETİŞİM : 05444673283

Ankara Acil Dişçi

Geçtiğimiz yıllarda birçok sağlık sektöründe acil müdahale bulunurken diş hekimliği alanında böyle bir uygulama yoktu. Ancak günümüzde Ankara acil dişçi uygulaması ile gece veya gündüz acil diş hekimi müdahalesi gerektiğinde acil diş hekimi bulmak mümkün durumdadır. Diş her zaman sıkıntı çıkarmayan çok sık başvurmadığımız sağlık sektördür. Fakat ihtiyaç noktasında insanı zor durumda bırakan acı veren sorunlara sebep olur.  Bu nedenle günümüzde Ankara acil diş çekimi polikliniği  bu konuda hizmet veren diş kliniklerinden biridir.

Diş Ağrısı Nedir Diş Hekimine Hangi Durumlarda Gidilmelidir?

Diş sorunları insanları genellikle gece zor durumda bırakır. Evde kendi yöntemlerimizle durumu geçiştirmeye çalışsak da acil olarak Ankara acil diş çekimi polikliniği bu konuda başvurulacak diş kliniklerinden biridir. Örneğin diş kırılması veya diş eti probleminin insanı zor durumda bırakması,  çenede oluşan kırıklar dişin yerinden çıkması, diş ağrısı, diş enfeksiyonu ve onun sebep olduğu dayanılmaz ağrı durumunda mutlaka diş hekimine başvurmak gerekir.

Ağrıyan dişler insanlarda birçok soruna sebep olabilir. Uzun süre geçmeyen ve insanı zor durumda bırakan dayanılmaz ağrılarda mutlaka Ankara acil dişçi hizmeti almak gerekebilir. Bu konuda Ankara 24 saat açık dişçi bulunduran poliklinik mevcuttur.Ankara acil diş çekimi polikliniğiayrıntılı bir tedavi başlatamaz ancak hastanın akut diş ağrısı sorununu mutlaka çözümler. Dolayısıyla basit gibi görünsede diş ağrısı ve diş sorunları son derece önemlidir.

Diş Kırılması Konusunda Acil Müdahale

Diş kırılmaları bazı durumlarda çok acil olmayabilir ancak diş kırılması durumunda en önemli ayrıntılardan biri kırılma kaynaklı travmatik durumdur. Kanama olması o bölgede enfeksiyona sebep olabilir. Hastada dayanılmaz diş ağrısı meydana gelir. Ankara acil dişçi bu konuda hemen başvurulabilecek ve kanamaya en kısa sürede müdahale edilmiş olacaktır. Diş kırılmaları dişlerin yerinden oynaması veya yerinden çıkması ağız içi yaralanmaları gibi acil durumlarda mutlaka Ankara 24 saat açık dişçi için başvurulabilecek acil noktalardan biridir.

Çene Kırıkları

Ankara 24 saat açık dişçi hizmeti birçok diş problemi konusunda müdahale edebilir durumda iken ağır bir travma sonucu veya kaza sonucunda oluşan çene kırıklarında da başvurulabilecek merkezlerden biridir. Çene kırığı müdahalesi için zaman uygun olmasa da hastanın travmadan kaynaklı dişindeki dayanılmaz acı ve ağrı hastayı rahatlatacak ölçüde giderilir. Daha sonra tedavi aşamasında kırık parçalar eski haline getirilir ve tedavi gerçekleşir.

Diş Hekimine Gitmek İçin Ağız İçinde Oluşan Acil Durum Belirtileri Nelerdir?

Diş hekimine genellikle çok yoğun acı ve ağrı hissedildiğinde gidilir. Ancak tedavisi gecikmiş olan ağız sorunları hastada çok daha büyük sorunlara sebep olmaktadır. Örneğin felç gibi hayati sonuçları olabilir.İnsanların birçoğu maalesef diş hekimi fobisinden dolayı diş hekiminden korkuyor ve diş sorununu olabildiğince öteliyor.Diş ile ilgili acil durumların ortaya çıkması genellikle insanların rutin olarak kontrole gitmekten kaçındıkları durumların belli bir süre sonra şiddetli ağrı ile nüksetmesi durumunda acil dişçi ihtiyacı hissederler.

Genellikle sorun olduğu durumda antibiyotik ve ağrı kesicilerle tedavi belli bir süre ötelenirse de düzenli olarak diş kontrolü ne gitmek oldukça önemlidir.  Ağrı dışında genellikle aşırı koku kanama ve kırık olması durumunda mutlaka Ankara acil diş çekimi polikliniği ile iletişime geçip sorunu acil olarak çözmek alternatiflerden biridir.

Diş Eti Hastalıklarının Ötelenmesi Sonucunda Neler Olur?

Yalnızca diş eti hastalıklarının değil ağız ve diş sağlığı konusundaki sorunlar tedavi edilmediği sürece birçok hastalıklara sebep olur. Ağız içi oral enfeksiyonları, diş eti hastalıkları diş eti hastalıkları kardiyovasküler yani kalp hastalığına sebep olduğu bilinmektedir. Bakterilerinyoğun olması durumunda pnomöni diyabet ve inme şeklinde hastaya büyük sağlık sorunu çıkartabilir. Diş hastalıklarının ötelenmesi bunun dışında kemik erimesi ve kanser gibi birçok hastalıkla ilişkisi olduğu tespit edilmiştir.

Günümüzde Acil Diş Hekimliği Hizmeti

Teknolojik gelişmeler diş hekimliği alanında da oldukça çeşitlilik göstermiştir. Artık günümüzde birçok diş hekimi ve acil diş klinikleri bulunmaktadır. Ankara acil dişçi acil diş sorunları durumunda hastalar ile online bilgi alışverişi yapmakta ve gerek internet üzerinden gerekse telefon veya sosyal medya üzerinden mesajlaşarak acil durumlar hakkında çözüm üretmektedir.

Ancak acil durumun kesinleşmesi ve diş hekimine mutlaka gidilmesi gerekiyorsa özelliklecoronavirüs pandemisi döneminde hijyenik önlemler alınarak hizmet verilmektedir. Ankara 24 saat açık dişçi hizmeti veren kurumumuz sürekli ve şiddetle artan diş ağrısı durumunda diş etinde veya yüz bölgesinde boyuna yayılan şişme olması durumunda mutlaka başvurulması gereken polikliniklerden biridir. Bunun yanı sıra ağız içinde devam eden kanama olması herhangi bir kaza ve travma sonucunda dişin kopması veya sallanması kırılması durumunda ve diğer birçok acil durumda mutlaka Ankara acil diş çekimi polikliniği hizmet vermektedir.

CoronavirüsPandemisi Döneminde Acil Diş Hizmeti

Coronavirüs yalnızca ülkemizi değil bütün dünyayı etkisi altına alan insanların yaşamını tehdit eden ciddi durumlardan biridir. Bu dönemde birçok tedavi ötelenmek durumunda kalmıştır. Bunlardan bir tanesi de diş tedavileridir. Ancak acil sağlık sorunu oluşması durumunda mutlaka uzman hekime başvurarak sorunun ortadan kaldırılması gerekir. Covid-19 salgını döneminde de diş tedavileri önlemler alınarak hijyen kuralları gözetilerek yapılmaktadır.

Ankara acil dişçi bu konuda hasta sağlığını devamlılığını sağlamak ve pandemi döneminde hastaların bu durumdan etkilenmemesi için geniş çaplı hijyenik önlemler almıştır. Sosyal mesafe korunarak ve hasta kendi önlemlerini alarak acil diş sorunlarını rahatlıkla Ankara 24 saat açık dişçiile çözmek mümkündür.

Acil diş sorunu oluşması ve hastanın diş ağrısı diş kanaması veya kırık travma sonucu kırık durumunda mutlaka müdahale edilmesi gerektiği yerde Ankara acil diş çekimi polikliniği bu konuda hizmet vermektedir.

Diş Hekimlerinin Belirlediği Acil Müdahale Yaklaşımı Nedir?

Maalesef kişiler genellikle hiç beklenmedik zamanlarda gece veya günün farklı saatlerinde diş ile ilgili acil sorunlar yaşarlar.  Böyle bir aciliyet oluşması durumunda kişiler neyapacakları konusunda fazla bilgiye sahip değildir. Kendi önlemleri dışında genel olarak doğru yaklaşım Ankara 24 saat açık dişçi bularak sorunları ortadan kaldırmaları gerekir.

Genellikle acil durumlarda ortaya çıkan sorunlar diş minesinde oluşan aşınma,  dişeti hastalıklarının sebep olduğu enfeksiyona bağlı aşırı ağrılar,  diş çürükleri sebebiyle oluşan ağrılar, diş apsesi,  gömülü dişler diş sorunlarına sebep olur ve bunlara acil müdahale edilmesi gerekir. Genel olarak acil diş hekimine gitme gerekçeleri arasında %97 oranında diş çürükleri gelir.

Bu durum genellikle yetersiz ve düzenli yapılmayan ağız hijyeninden kaynaklanır. Düzenli ağız içi bakımını sağlayamayan kişilerde bakteriler ağız içine yerleşir şekerli ve unlu yiyeceklerin tüketilmesi ile asit oluşur bu da dişin koruyucu tabakasını zayıflatır.

Bütün bunlarda çürüklere sebep olur. Dolayısıyla diş ağrıları genellikle zonklama biçiminde rahatsız edici durum da hissedilir ve gittikçe şiddetlenir. Ve sonunda insanın dayanamayacağı duruma gelir. Böyle durumların oluşması ile Ankara acil diş çekimi polikliniği ile Ankara 24 saat açık dişçi acil hizmeti vermektedir.

Harita

Yol Tarifi Al