• Tek diş implant yapılır mı?

Tek diş kaybında çenenize bir implant yerleştirilir ve üzerine kron yerleştirilir. Böylece kayıp dişin yanındaki dişlere zarar vermeden tedaviniz gerçekleşir. Tek diş implantlar bir veya daha fazla dişi eksik olan kişilerde kullanılmaktadır.
  • Diş implantı nasıl üretilir?

Bu rekabetlerin sonucunda da bütün firmalar ürünlerin de ve tasarımların da her zaman için farklılıklar sunarak piyasada ki paylarını yükseltmektedir. Diş implantları genel olarak cnc makinelerinde üretilir, ardından gama ışını ile sterilizasyonu yapılır ve steril paketlerde hekimlere sunulur.
  • Implant tedavisi ağrılı mi?

Cerrahi bir işlem olan implant operasyonun dan önce hastaya lokal anestezi uygulanır. Bu yüzden cerrahi işlem sırasında hasta hiçbir şekilde acı veya ağrı hissetmez. İmplant yapılan hastalarda aynı gün anestezi etkisi dağıldıktan sonra hafif ağrılar olabilir. Bu ağrılar normal karşılanmaktadır.
  • Diş çekildikten sonra ne kadar süre sonra implant yapılır?

Kısa bir süre öncesine kadar diş çekimi yapıldıktan sonra çekilen dişin boşluğunun kemikle dolması için en az 3 ay beklenir, daha sonra implant yerleştirilir, 2-3 ay gibi bir süre adaptasyon süresi olarak geçirilir, sonra dişin formunda üst yapı şekillendirilirdi.
  • Implant diş kimlere yapılır?

İmplant Kimlere Uygulanabilir, Kimlere Uygulanmaz? Her kişiye implant uygulaması yapılamaz. Kimi zaman hiç implant yapmamak daha uygun görülür. Genel sağlık durumu bozuk hastalarda, kötü alışkanlıklara sahip kişilere, çene kemiği yapısı uygun olmayan bireylere, implant uygulanması doğru olmayacaktır.
  • Implant ameliyatı sonrası ne yapmam lazım?

İmplant tedavisi sonrası 2 gün püre, yoğurt, muz, dondurma, tanesiz çorba, vb. gibi sulu, yumuşak ve ılık yiyecekler ile beslenin. Özellikle ilk iki gün sıcak şeyler yemeyin. Sıcak banyo yapmayın, hamam ve saunaya girmeyin. Ameliyat bölgesine yakın olan dişlerinizi çiğnemek amacıyla kullanmayın.
  • Diş implant hangi maddeden yapılır?

İmplant titanyum veya alaşımlarından üretilir. Ağız sıvılarından etkilenmez ve ağız içerisinde oluşacak kuvvetlere dayanacak şekilde planlanmıştır. Bazı özel maddelerle kaplanan titanyumun doku dostu özelliği arttırılmış ve iyileşme süresi kısaltılmıştır.
  • Implant takılması ne kadar sürer?

Tedavinizin ilk aşaması implant tedavisidir, ikinci aşamada ise 3-6 ay arasında implantın kemiğinize kaynaması beklenir ve sonrasında bir hafta süre içinde implant üstüne gelecek porselenler yapılır. İmplant cerrahi bir işlemdir. Lokal anestezi altında yapılır ve tek bir implantın yapım süresi yaklaşık 10-15 dakikadır.
  • Implant fiyatları ne kadar?

2020 Türk Diş hekimleri Birliği tarafından belirlenen İmplant Diş Fiyatları
  • Implant nedir kimlere implant uygulanabilir?

İmplant eksik dişlerin tedavisinde kullanılan ve çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır. Bu vidaların üzerine diş protezi yerleştirilir. İmplant tedavisinin diğer tedavilere avantajı komşu dişlere zarar verilmez.
  • Tedavi Ücretleriniz Nelerdir ?

Kliniğimiz bünyesinde olan bütün tedavilerimiz ücretleri öğrenmek için ücretsiz muayene formunu doldurmanız yeterlidir. Bu şekilde dilerseniz muayene olup kesin ücret öğrenip tedavinize başlayabilirsiniz. Üstelik ücretlerimiz SGK ' lı hastalara 50% indirimlidir.
  • Implant nedir zararları nelerdir?

İmplant zararları arasında kanama, şişlik, ağrı, diğer dişlerin zarar görmesi, çenede kırıklara yol açması, yumuşak dokuda yaralanmalar, implantın burun gibi boşluklara kaçması, diş etinden görülebilecek koyu yansıma vardır.
  • Bir günde kaç implant yapılır?

Bazı durumlarda alt ve üst çeneye aynı anda implant diş yapılabilir