Batıkent İmplant MENUBatıkent İmplant İLETİŞİM : 05526966031

Zirkonyum Tedavisi

Zirkonyum İmplant

Zirkonyum diş kaplama ve özellikle implant tedavilerinde uzun ömürlü ve tedavinin garantisi durumunda olan maddelerden biridir. implant tedavisi diğer tedaviler gibi eksik dişlerin yerini doldurarak gerçekleştirilen tedavidir. Ancak zirkonyum kullanılan implant tedavisinde diğerlerine göre birtakım avantajlar bulunur.

Zirkonyum İmplant Tedavisi

• Öncelikle tamamen doğal bir malzemeden oluşur
  • Hiçbir şekilde metal içermez
  • Doğal diş renginin çok yakın olması sebebiyle son derece estetiktir
  • Metal malzemelere göre çok daha sizin doku ile uyumu tamdır
  • Sağlam ve güvenilir maddedir
  • Alerjik reaksiyona neden olmaz
  • Kemiklerin kısa sürede kabul ettiği dolayısı ile implant tedavisini kolaylaştıran bir maddedir.

Zirkonyum İmplant Avantajları

Zirkonyum implant insan sağlığı açısından çok daha faydalı olan ve yeni nesil bir implant tedavisidir. Zirkonyum implantta eksik dişler tamamlanır ve son derece başarılı sonuç verir. Zirkonyum yalnızca diş tedavilerinde kullanılan bir madde değil vücudun diğer bütün bölgelerinde kullanılır. Bunun en önemli sebebi insan vücut dokusu ile uyumlu olmasıdır. Örneğin kalça eklem protezlerinde zirkonyum maddesi kullanılır. Zirkonyum maddesinin doğal ve sağlam olması nedeniyle özellikle implant tedavilerinde son derece başarılıdır.

Uzun ömürlü bir diş tedavisi zirkonyum implant ile gerçekleştirilir.  Çünkü zirkonyum maddesi en zorlu koşullarda dahi dayanıklılığı kanıtlanmış bir maddedir.  Bu nedenle çok güçlü performans gösterir. Aşınma olmaz kolay kolay zarar görmez. Özellikle metal alerjisi olan hastalar açısından son derece hipoalerjenik olması sebebiyle rahatlıkla tolere edilebilir özelliği vardır.  Ayrıca çarpma veya travma gibi durumlarda kırılmalara karşı da oldukça dayanıklıdır.

Biyolojik uyumlu olması sebebiyle özellikle implant tedavisinde ve vücudun diğer bölgelerinde kullanılan protezlerde oldukça iyi sonuç vermektedir. Ayrıca metal olmaması açısından doğal dişlere en yakın estetik görüntüyü zirkonyum implantla yakalamak mümkündür.

Harita

Yol Tarifi Al